تصویر عنوان

بلاگ

تامین کننده قطعات صنعتی

  |   تجارت   |   بدون دیدگاه

در شرکت های ساخت قطعات صنعتی، با استفاده از ماشین آلات بروز CNC و تکنولوژی روز دنیا ابزار و یراق آلات، قطعات صنعتی و … را تولید می کنند. این ابزار و لوازم در کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ، اهمیت زیادی دارد و گردش کار به همین قطعات کوچک و بزرگ بستگی دارد. به همین علت خرید آنها مهم است، زیرا خرید از یک شرکت ساخت قطعات صنعتی نا معتبر، باعث خراب شدن سریع آن وسیله صنعتی، یا حتی خود دستگاه می شود و فرد را مجبور به پرداخت هزینه دوباره می کند.

استفاده بهینه از هریک از فرآیندهای ساخت می تواند سبب کاهش مواد اولیه مصرفی و کاهش زمان ساخت شده و در نهایت منجر به کاهش هزینه تمام شده قطعات و نمونه های مورد نظر می شود.

 

 

انتخاب فرایند تولید، نه تنها به شکل نهایی محصول بلکه به عوامل زیاد دیگری که مربوط به خواص موادند نیز بستگی دارد. برای مثال مواد ترد و سخت را نمی توان به راحتی شکل داد، بلکه این گونه مواد را با چند روش می توان به آسانی ریخته گری یا ماشین کاری انجام داد. مهندسان تولید کاوه ساخت در چالش دائمی برای پیدا کردن راه حل های جدید برای حل مسائل تولید و پایین آوردن هزینه اند. اندازه، ضخامت و پیچیدگی قطعه از عوامل اصلی تاثیرگذار در انتخاب فرایند جهت تولید قطعه صنعتی است. قطعات تراشکاری فلزی یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه تولیدی صنعتی کاوه ساخت است.

 

 

تامین کننده قطعات صنعتی

تولید قطعات صنعتی به معنای کلی آن فرایند تبدیل مواد اولیه به صورت محصول است. این فرایند از طراحی محصول، انتخاب مواد اولیه و سلسله فرایندهایی که از طریق آن ها محصول تولید خواهد شد، تشکیل می شود. به معنی امروزی تولید قطعات صنعتی، ساخت محصول از مواد اولیه به وسیله فرایندها، ماشین آلات و عملیات مختلف با استفاده از نقشه های طراحی شده توسط مهندس طراح ماهر است. فرایندهای زیادی برای ساخت قطعات و اشکال به کار می روند و معمولا برای قطعات صنعتی از یک ماده معین بیش از یک روش تولید وجود دارد.

امروزه صنعت کشور با شرکت هایی مانند کاوه ساخت که در داخل کشور به تولید این قطعات می پردازند، دیگر نیازی به قطعات صنعتی خارجی ندارد و نیازمند تولید قطعات صنعتی مختلف نیست. همانطور که می دانید صنایع مختلف می توانند با توجه به تفاوت های کاربردی در پیاده سازی درخواست های متفاوت با رویه ساده یا پیچیده باشند.

فرآیند های ساخت قطعه صنعتی طیف وسیعی را شامل می شوند. در کاوه ساخت نیز شما می توانید برای ساخت قطعات صنعتی خود به صورت ماشین کاری CNC ( فرز کاری CNC ، تراشکاری CNC )، فورج، اکستروژن، عملیات فورج (فورج سرد و فورج گرم )، نورد کاری (نورد کاری گرم و نورد کاری سرد)، جوشکاری و … اقدام نمایید.

 

 

کاوه ساخت تامین کننده قطعات صنعتی

کاوه ساخت با کمک و بهره گیری از اپراتورهای مجرب، ماشین آلات بروز و ساز و کارهای کنترل کیفیت مستقر شده، امکان اجرای دقیق فرآیند ساخت مد نظر و دستیابی به قطعه مطلوب را فراهم می آورد. در کاوه ساخت تمامی قطعات صنعتی پس از طی هر مرحله در مسیر فرآیند ساخت، مورد بازرسی قرار می گیرد تا میزان خطا و انحراف از قطعه مطلوب به حداقل رسیده و رضایت مشتری در حداکثر میزان ممکن حاصل شود.

کاوه ساخت چه از طریق سایت خود به صورت اینترنتی، چه از طریق تلفن های تماس و همچنین حضوری، آماده عقد قرارداد طراحی، ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نظر مشتریان محترم و ارائه راهکار مناسب از طریق مشاوره فنی جهت نیل به “بهینه سازی طراحی” و “کاهش هزینه فرایند ساخت” را دارد. هر قطعه یا جزئی از یک محصول در کاوه ساخت به گونه ای طراحی می شوند تا نه تنها نیازها و مشخصات طراحی را برآورده سازد، بلکه بطور اقتصادی و کارامد بتوان آن را تولید کرد.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه